e hënë, 31 dhjetor 2007

Einde jaar

Bij deze wil ik mij verontschuldigen, omdat ik veel te weinig berichtjes op mijn site zet.
Ik ben niet zo'n typ-miep, en als ik een berichtje moet typen dan ben ik daar lang mee bezig.
Toch wel handig twee dochters die goed kunnen typen. Ik hoop het komende jaar daar verandering in te brengen!
De laatste tijd rijd ik niet veel. Dit komt mede door het koude weer, er wordt hier nogal snel met zout gestrooid. Aluminium en zout verdragen elkaar niet. En ik ben daarbij ook erg zuinig op mijn fiets.
Gisteren heb ik toch een leuke rit gehad, met mijn nieuwe pedalen. Ik heb namelijk TDP pedalen gekocht en deze pedalen zijn een verademing voor mijn knieën. Geen last meer tijdens het fietsen, en ook niet de dag erna. HEERLIJK! Bij de oude pedalen had ik altijd na ongeveer 40 km last. Op de site van Wim Schermer las ik over deze pedalen. Deze pedalen gaan 1 cm naar buiten bij de verste slag. 1 cm lijkt niet veel, maar maakt een wereld van verschil.
Oke, ze zijn niet zo goedkoop, maar je hebt maar één paar knieën!
De HPV-banden bevallen mij erg goed. Ook al zijn ze niet de snelste, ze zijn wel lekker stil. Enige tijd geleden had ik twee lekken in zeer korte tijd. De eerste keer kwam door de vele beukenootjes, en de tweede keer kwam doordat er stuk glas op de weg lag. Er zaten scheuren in de buitenste laag van ruim 1 cm. Weg twee buitenbanden + binnenbanden.
Maar goed dat deze banden bij grote afname niet duur meer zijn.
Ik wil bij deze iedereen alvast een gezond en gelukkig 2008 wensen! En wil volgend jaar vaker berichten op de site zetten.
Groeten Kars.

Nuk ka komente: