e diel, 6 janar 2008

Eerste rit 2008

Gisteren heb ik 40 km gefietst, er stond een stevige wind en het was koud ,maar toch lekker gefietst.
Hoe hard ik heb gefietst weet ik niet want mijn km-teller doet raar,het zit namelijk zo, als ik het wiel optil met het magneetje en deze ronddraai dan is er niks aan de hand,op de km-teller komt alles tevoorschijn,snelheid,tijd ,afgelegde weg etc,etc,niks aan de hand.
Maar als ik zelf ga fietsen dan gebeurt er niks op de km-teller,het klokje loopt wel gewoon maar verder NIETS !!!
Ik heb al een nieuwe knoop battery gemonteerd,doorgemeten en het magneetje schoongemaakt.
Toch maar even naar de fietsenmaker denk ik,enals die er ook niet uitkomt dan denk ik dat ik een draadloos model neem.
De nieuwe tdp pedalen bevallen tot dusver erg goed,het voelt heel natuurlijk aan.

Nuk ka komente: