e martë, 14 gusht 2007

Nieuwe banden

Ik heb na de vakantie nieuwe banden gekocht bij Go-mango in Groningen.
Ik heb gekozen voor Schwalbe marathon plus, omdat dit een antie-lek band is.
Het monteren van deze banden viel nog niet mee, de band is erg stug en laat zich moeilijk vervormen. De eerste proefrit viel het mij enigszins tegen wat betreft optrekken en rijden. Ik heb de fiets opnieuw uitgeleind maar nu met iemand erin van mijn gewicht, en had 7 mm uitspoor. Ze zijn na het uitleinen niet zo snel als de racers, maar het verschil is mijn inziens te verwaarlozen. Ik heb er nu ongeveer 200 km mee gereden, en ik ben niet ontevreden. Ik hoop dat dit zo blijft. Ik moet eerst met mijn fietspomp aan de gang. Deze is 30 jaar oud, pompt nog heel goed, maar de drukmeter vertrouw ik niet meer.

1 koment:

Anonim tha...

Bedankt voor de interessante informatie